Banner
Tisk
naše služby

Zde najdete stručný výčet konkrétních činností, které jsme pro Vás schopni zajistit.

Zajištění administrativních úkonů spojených s nástupem zaměstnance

  • Založení osobní složky zaměstnance

  • Přihláška ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění

Výpočet mzdy v kalendářním měsíci

  • Měsíční zpracování mezd na základě předaných podkladů v souladu s platnou legislativou, výpočet pojištění a odvodů, výpočet nařízených srážek ze mzdy, evidence a výpočet dovolené, výpočet náhrad mezd.

Komunikace se zdravotními pojišťovnami

  • Po zpracování mezd odeslání měsíčních přehledů zdravotním pojišťovnám

  • Hlášení změn v průběhu měsíce

  • Příprava dokladů vyžádaných ke kontrole ze strany zdravotních pojišťoven

  • Zastupování klienta při kontrole

Komunikace se správou sociálního zabezpečení

  • Po zpracování mezd odeslání měsíčního přehledu na správu sociálního zabezpečení

  • Hlášení změn v průběhu měsíce

  • Příprava dokladů vyžádaných ke kontrole ze strany správy sociálního zabezpečení

  • Zastupování klienta při kontrole

Zajištění administrativních úkonů spojených s odchodem zaměstnance

  • Příprava zápočtového listu

  • Vydání potvrzení o zdanitelných příjmech

  • Odhláška ze zdravotního a sociálního pojištění

  • Vydání evidenčního listu důchodového pojištění

Zpracování dokladů souvisejících s přechodem do nového účetního období

  • Provedení ročního zúčtování daně z příjmu pro jednotlivé zaměstnance

  • Zpracování evidenčních listů důchodového pojištění a jejich odeslání na ČSSZ

  • Zpracování vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti na FÚ

Zpracování dalších přehledů, hlášení a statistik

  • Zpracování přehledů a statistik požadovaných institucemi dle požadavku klienta

Komunikace se zaměstnanci

  • Potvrzení o příjmech pro účely sociálních dávek

  • Potvrzení o příjmech pro žádosti o půjčky

  • Řešení dotazů zaměstnanců k výpočtu jejich mzdy

  • Asistence při vyplňování Prohlášení poplatníka daně z příjmu

Komunikace s klientem, poradenství

  • Příprava bankovního platebního příkazu v elektronické nebo tištěné podobě.

  • Příprava účetního dokladu v elektronické nebo tištěné podobě pro zaúčtování.

  • Zpracování měsíčních rekapitulací, přehledů a evidencí dle dohody

  • Informace o změnách v pracovně-právní a mzdové oblasti

  • Poradenství v oblasti mzdového účetnictví